Music is Life

Music is Life

November végén érkezik Miley Cyrus új korongja

2020. október 23. - Music is Life

Az énekesnő az előzetes terveivel ellentétben úgy érzi, ideje annak, hogy megossza azt, amin évek óta munkálkodott.

miley-cyrus-hollywood-2020-billboard-1548-1602276611-1024x677.jpg

Miley Cyrus rajongói hosszú várakozásnak vannak kitéve, mivel az énekesnő hetedik albuma 2017 óta készülőben van. A nagylemezről kezdetben azt lehetett tudni, hogy hangzás szempontjából erősen popos, R&B-s lesz, és a rajta található számok mind a személyiségét fogják tükrözni. A korong azonban számos változtatáson esett át az utóbbi években, ugyanis az énekesnő szerint olyan gyorsan változik a személyisége, hogy nem tudott többé azonosulni a dalok döntő többségével.

Az album végleges változata végül idén állt össze Miley fejében, miután egy sokkal rockosabb hangzással kísérletezett. Elmondása szerint nagy hatással volt alkotói folyamatára Joan Jett, a Metallica, valamint Britney Spears zenéje is.

Miley a nagylemez megjelenésének hírét közösségi oldalain osztotta meg követőtáborával, ahol hosszasan írt arról, mennyi munkát fektetett a korong elkészítésébe.

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Miley Cyrus (@mileycyrus) által megosztott bejegyzés,

Ha ezt olvasod, tudd, hogy k*rvára SZERETLEK és NAGYRA BECSÜLLEK téged a legmélyebb szinten. Több mint két éve kezdtem el dolgozni ezen az albumon. Azt gondoltam, mindent kitaláltam. Nemcsak az albumot - a dalokat, a hangzást - hanem az egész kib*szott életemet. SENKI sem tart féken egy olyan egot, mint az élet.

Amikor már azt gondoltam, hogy befejeztem a nagylemezt, az egész törlődött, beleértve a legtöbb számom aktualitása is. Mert MINDEN megváltozott.

A természet olyat tett, amit most szívességnek tekintek, tönkretett mindent, amit nem tudtam elengedni magamtól. Elvesztettem a házamat egy tűz miatt, de megtaláltam magamat a hamvakban.

A közreműködőimnek még megvolt a legtöbb zeném, melyek a naplóimmal és a számítógépeimmel együtt égtek el; olyan szerzemények, melyeket a középlemezeimre szántam, melyeken abban az időszakban dolgoztam. De sosem éreztem elérkezettnek az időt arra, hogy kiadjam a "történetemet" (mindegyik középlemez az önéletrajzom folytatása volt), mivel hiányzott belőle egy nagy fejezet. Ha egy fejezet lenne a könyvemben, feltételezem, hogy a "kezdetnek" nevezném el, amit általában úgy nevezünk, hogy "Vége", amint pont kerül a végére. De ez messze volt ettől.

Örömujjongással és hálával mutatom be nektek hetedik korongomat, a Plastic Heartsot. Megjelenés november 27-én.

Az album első kislemezét a Midnight Skyt egyébként pár héten belül követni fogja egy másik kislemez is, melyen Dua Lipa működött közre. A két előadó szeptember végén forgatott a közös szerzeményhez videoklipet, melynek debütálása előreláthatólag novemberben várható.

A bejegyzés trackback címe:

https://music-is-life-forever.blog.hu/api/trackback/id/tr9916255442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása